KANTOI !! Peminat Nampak QI RAZALI & NELYDIA SENROSE Bersama DiLuar Negara !!


#Semenjak dua menjak ni senyap sunyi je cerita tentang pasangan selebriti >Qi Razali dan Nelydia Senrose. Bila ditanya media soal kahwin, mereka lebih selesa tidak menggembar-gemburkan perkara tersebut dan lebih senang untuk kurang berbicara mengenai kehidupan peribadi.

#Baguslah kalau begitu. Sekurang-kurangnya kalau ditakdirkan hubungan mereka tak menjadi, takdelah orang mengata kononnya mereka terlampau show off tayang boyfriend atau girlfriend sana sini.

#Tapi rupa-rupanya dalam pada ‘kesenyapan’ Qi dan Nelydia, mereka tetap tak dapat lari daripada pemerhatian peminat.


Peminat Nampak Qi & Nelydia Bersama Di Luar Negara....


#Khabarnya Qi dan Nelydia kini sedang bercuti ke luar negara bersama-sama. Aww! Bestnya pergi holiday dengan kekasih gitew...!!.

Tapi tak pasti la pulak sama ada Qi dengan Nelydia pergi holiday berdua ataupun ditemani rakan mahupun ahli keluarga...Hmmm.., kalau melihat kepada kemaskini di Instagram, kedua-duanya memang ada memuat naik foto di airport..So da memang tak boleh nak sorok-sorok lagi...




#Malah, ada juga peminat yang meninggalkan komen memberitahu mereka ternampak pasangan ini di lapangan terbang Dubai:-


#Cuma apa yang menjadi persoalan.... kalaulah Qi dan Nelydia mahu menyembunyikan percutian mereka, kenapa kedua-duanya upload gambar berkaitan dalam waktu yang lebih kurang sama? Macam main puzzle pula. Hmm.



0 Response to "KANTOI !! Peminat Nampak QI RAZALI & NELYDIA SENROSE Bersama DiLuar Negara !!"

Post a Comment