VIDEO : "RUMAH TANGGA AKU MUSNAH SEBAB KAU !!"


#Kuala Lumpur – Video seorang wanita pertengahan usia membelasah seorang wanita warga Indonesia menjadi viral di laman sosial Facebook.

Difahamkan, seorang wanita Indonesia menjadi punca keretakan rumah tangga wanita itu.

#Namun, wanita itu menafikan dakwaan tersebut.>Lihat VIDEO yang dirakamkan oleh salah seorang pelanggan yang menyaksikan adegan tersebut:-



#Seorang isteri yang dipercayai rakyat tempatan, dilihat enggan mempercayai kata-kata wanita itu yang dikatakan menyebabkan rumah tangganya musnah.
 
Ini menyebabkan si isteri terus memaki hamun, marah dan sesekali menampar muka wanita terbabit, apabila berpeluang berbuat demikian.
 
Suaminya cuba meleraikan isterinya daripada terus membelasah wanita itu, namun gagal, apabila isterinya lebih menguasai keadaan.
 
Orang ramai yang menyaksikan kejadian itu turut terpaku seketika dan tidak mampu membuat apa-apa, selain membiarkan wanita berkenaan membelasah orang ketiga yang menjadi punca keretakan rumah tangganya.
 
#Si isteri yang berang itu mendakwa, dia mempunyai banyak bukti menunjukkan wanita terbabit bermain cinta dengan suaminya.
 
Dia juga mendakwa wanita itu bersekedudukan dengan suaminya dan mahu mengheret wanita itu ke balai...........#Pengajaran untuk kaum wanita...berhati-hatilah kalau berkawan dengan suami orang yer, bukan ape takut timbul salah faham, tak ker haru-biru jadinya..



Sumber: suaraTV

0 Response to "VIDEO : "RUMAH TANGGA AKU MUSNAH SEBAB KAU !!""

Post a Comment